måndag 24 januari 2011

Vilket vårväder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Tjohooo Ronjas vårskrik är verkligen nåt för mig!!!

Men jag blir så attans orolig - det är ju bara januari - för 17..... tänk om det blir bakslag igen:(
Nejnejnej - så tänker bara en närking - jag är ju bara en falsk sådan;)

Så jag njuter av dagen och tror att morgondagen blir likadan!

Första Formex leveransen kom redan idag. Tjohoo vad kul!
Jag har redan packat upp - nu känns det redan nytt här, kul!!

Vet ni, jag har ALDRIG varit ägare till en Granmas coat.
Kanske blir det i år. Tycker inte att jag passat i dom.

Men i år är det bara FÖR fina färger. Har det förstås varit tidigare också men nu måste jag kanske komma till skott.

Den här blå skulle passa bra att plantera mina fina utslagna pärlisar i nu.
Tänk vad blommorna o jag skulle matcha då;)

Nej, nej måste dona lite igen nu,
tja igen!
Eva

Inga kommentarer: