tisdag 22 oktober 2013

På Niceflygplats....


Reportage om FINALINA i Eskilstuna tidning. Wohooo vad kul!!

står jag mitt i dörren med min underbara dator och bloggar. 
I love my computer!!!
Meeen som ni vet inte alltid har man uppkoppling;))

Nu är det dags att vända kosan hemöver till Svedala. 
Wendy och Hanna åkte en timme tidigare än Lars och mig. 

Han är iväg och lämnar vår bil nu och jag har checkat in bagaget och väntar utanför dörrarna för att få de sista svala vindarna från mitt paradis. 

Som jag älskar detta ställe!!!!!

Känns alltid i maggropen när vi skall hemöver, men jag vill ju konstant vara hemma också så det är ju lite lurigt det där, haha!

Den här gången FYNDADE jag ett skåp på Nice antikmarknad. Superfint och superbilligt. 
Vi har en gammal megastor resväska som den faktiskt gick in i.
Undrar just vart skåpet skall bo. Det blir i huset skulle jag tro. Inte på Smultris.

Hanna åkte med Wendykocken. 
Hon som är med i vår bok ni vet, och hon som fixade in Adam hos George Blanc.

Hon skall gå crazy i grytorna och fixa till nåt skoj till Smultrisbesökarna på lördag. 
Då rackarns kör vi 

BOKRELEASE DELUXE!!!

20% i hela butiken. Så passa på att fynda nya schyssta prylar. 
Mängder med smycken bland annat.
Jag har ju inte själv sett dom men Stina säger att det är jätte fina smycken. Och hon är verkligen våran smyckesfreak;)

Vi hörs snart igen med lite Smultrisnews.
Allt gott tills dess.
Nu skall jag upp bland molnen igen.....
tur jag gillar att flyga.
Kramkram


Inga kommentarer: