tisdag 3 juni 2008

Plaza Interiör nr 6

där är nu reportaget som gjordes förra sommaren.

Här är ett litet smakprov av bilderna.

Det var fantastiskt kul att ha dom här; fotograf Joachim Belaieff
& redaktör Anna Marklund. Så himla skoj att se hur dom jobbar.
En lång hel, stekhet dag var dom här.

Jag är riktigt nöjd med bilderna.


Det är så kul att se vilken genomslagskraft tidningar har., som
Redan dagen efter Plaza kom ut hade jag kunder som aldrig vetat om oss.

Måste bara berätta om våra trädgårdsdagar. Det var bara hur kul som helst!
Mängder av folk kom hit & ville se alla skojiga saker.
Synd bara att jag inte hann med att fota, jag tror att ni kanske hade velat se
Carina, som gör träskorna som är så populära. En jättegullig tjej som verkligen gjorde en hit med dom skorna! Själv älskar jag att gå i dom. Kanske hade ni velat se lite annat också...
Aktiviteten i köket kanske, när det kom 5 ggr så många mot för vi räknat med...

Folkpool-Jessica sa att hon hoppades på en repris nästa år.
Det gör verkligen jag med. Har redan nya idéer om det blir så...

Guteformsgrupperna för halva priset tog slut, men kommer in den här veckan igen.
Sätter in kort på den senare i veckan.

Har även fotat en del av allt som kommit hem förra veckan.
Vi har fått in så jätte, jätte mycket nya härliga grejer från Danmark. Perfekta sommar saker.

Visar allt senare, nu förstår ni väntar penseln på mig, ovanligt eller...

Ha det nu bra alla i ett helt underbart Sverige. Nu laddas alla batterier till vintern & mörkret.
Passa på & njut av allt det vackra

Kramar Eva

13 kommentarer:

Useful Art sa...

Oj vad kul! Grattis till det fina repotaget, ska genast titta :)

Sara

Kallholmen sa...

Vilken driftig kvinna du är Eva.
full med ideer, och du genomför ju dom också.
Roligt att tidningar uppmärksammar detta så du får lite extra reklam.
Sköt om dig och kämpa på.
kram Malin

mig & alice sa...

Åhhhh, nu måste jag köpa Plaza!! Gud, Grattis Eva!!

Såg bara så där underbart sommarvackert ut som det kan göra.

Du har då ideér du och kraft att sätta dem i verket, här känns det som att ideérna finns men det sistnämnda är det lite sämre med.

Får du någon semester i sommar då?
Själv så lr jag väl jobba hela denna vackra sommar, känns lite tungt måste jag medge fastän det är ett så roligt jobb man har.

Jag vill kunna vara med mina barn lite...jaja, är huvudet dumt får kroppen lida heter det ju ;-).

Jag väntar fortfarande nyfiket på mailet du sa du skulle skicka mig, hm, hm...
Ha det så gott i vårt vackra Sverige!
Kramisar i massor
Melinda

Hallongården sa...

Men gud va fina bilder!
Nu måste jag också köpa Plaza.
Hoppas allt är bra själv är jag som e trasa i hövve.

Ha det bäst
Eva från hallongården i Granhammar

Spets och snor sa...

Hej Eva! Åh måste köpa Plaza på en gång. Nu har jag ju redan tjuvkikat på ditt vackra hem i Lantliv men jag vill gärna ha mer! På min semester har jag tänkt en tur till din fina butik. Längtar tills dess. kram helena

Anna sa...

Nejmen kära npn va ni har haft att göra! Inte konstigt att du inte hinner med att fota! Hur stort är ert företag egentligen? Jag hade fått för mig att ni var ganska små men uppenbarligen inte!!! Har ni öppet i oktober?

Lisa

Snusilus o Sannibus sa...

Vilka härliga bilder! Ser så mysigt ut! Och grattis till reportaget! Ha en fin torsdag!
Kram, Susanne

LantlivsAnette sa...

Åhh Eva..Eva !!!
Den tidningen har man ju väntat på..måste genast köpa den..sååå ljuvliga bilder..denna Smultrongård !!
Jaa, fota och visa oss..många bilder vill vi ha...
Håå..hååå..så ni ska på fest ikväll..då blir det sent kan jag tro..ha det så kul..det är så roligt att få gå på fest, klä upp sig lite och umgås..
Nisse tackar för berömmet ;)
Han är ju number one..hii..hii..
Kram Anette

LantlivsAnette sa...

Såg en kommentar från en Lisa där uppe..att hon trodde att ditt företag var litet...jisses..hon kan ju åka till dig och kolla vet ja...
Smultrongården är inte litet!!!!
Tjiiinggg....

Beas sa...

Grattis till ett underbart reportage! Du är verkligen duktig och driftig och en fröjd att följa och inspireras av!

hemtrevnad marie sa...

Nämen så kul...nu får man väl köpa Plaza då......
Det ser verkligen mysigt ut hos er....vill så gärna komma upp nån gång!
Ha en härlig dag!!
kramis

LantlivsAnette sa...

Halloj vännen !
Åhh firar ni två år till helgen..!!!Wow, det blir något alldeles extra kan jag tro, du är ju så påhittig du !!
Ladda kameran och fota då...det skulle vara så kul att få se !!
Vi måste ju få till ett möte på Formex, vi är där på Lördag o Söndag,tror du att våra Odd Molly klänningar har hunnit komma tills dess ? Jag längtar, dom är ju sååå fina...tillsammans med träskorna...
Ha det så bra nu och se till att ta en kopp kaffe emellanåt och pusta ut i din fina gård...
Massor av kramar från mig Anette

LantlivsAnette sa...

Eva Eva !! Himmel...jag vet inte vad jag ska säga!!! Reportaget...underbart, fantastiskt...jag köpte tidningen idag...jag har bläddrat och bläddrat och läst allt..kollat på bilderna tusen ggr..åhhh så vackert du har det !!
Visst är det väl du som syns där i dörröppningen ?..som en ung flicka...men det är du ju också..
En flicka som inte dricker kaffe..fniss...
Vilka bakverk du hade bullat upp med..och alla fina saker,trädgårdsmöbler ..jag finner inte ord...Jag vill till dig nu !!!
Ha det så bra Kram Anette