fredag 22 augusti 2008

My friends!

I have a little problem. Förresten, inte litet - det STORT!

Mannen som gör min hemsida har fått problem att fortsätta. Detta innebär att kläderna jag utlovat på sidan kommer att dröja.

Vilket gör mig EXTREMT irriterad. Men, men det ska jag inte vara nu så vi glömmer det. Däremot tänker jag använda mig av bloggen. Jag lägger helt enkelt in bilderna i högerspalten så alla ni som väntat på de kläder som vi tagit in - kan se dom.

Detta kommer att ske lördag eftermiddag. Sen är det bara att maila el. ringa o beställa. Två Molly leveranser har kommit nu så det är en hel massa gobitar!


INSPIRATION!!
Hanna & jag kom hem så sent som i tisdags em från danska mässan. Då rusade jag in i butiken & grejade. Vi hade fått en jätte pall från Sia det fanns lite att greja med.

I går kom 2 pall från en lev. jag beställde ifrån i måndags från mässan. Det kallar jag snabba ryck & suverän service!

Dom tycker kanske att vi som åker genom halva Europa (klar överdrift!!) för att komma fram ska ha lite fördelar. Och det kan jag hålla med om - det är ju ingen enkel resa direkt. Jisses vilken tid det tar. Men ack - det är det värt!



Nyhemkommen söt ljuslykta - 40:- för höstmys...




Smultris "The Old Style"


Sygga sköna vinterstövlar - något för Smultris??




Är man kort blir man kanske längre om står på tå??




URLÄCKER tennissko helt i skinn!


Hannas favoritstövel


Jag & mina godisbilder. Förstår ni att min favvoscen i Pippi Långstrump är när hon är i godisaffären & shoppar hejdlöst till alla barnen. Älskar det!!



Nytt korgställ att ha en massa läckert i!


2 kommentarer:

Englas Skafferi sa...

Hej hej!
Vad knepigt att bli av med webside-killen. Hoppas du hittar en ny dubbelt så bra! :-)

Det måste kännts som julafton att komma hem från mässan och packa upp i egen butik!

Tack för uppmuntran över bloggen - det gick hem lite extra idag. Men du känner väl aldrig, som jag, känslan av att inte räcka till?!? ;-)

Jag medverkar gärna med bröd på marknaden - det får vi lösa på något sätt. Var det 27-28 september?

Lycka till i helgen - hoppas folk förstår hur bra ni är!
Ingrid

Signes Vind sa...

Ursäkta ordvalet men SHIT vad mycket fint du visar. Jag blir alldeles matt och salig. Vill ha allt! Synd på hemsidan men hoppas det löser sig - bloggen kan ju funka så länge.
Ha en trevlig helg - med många kunder hoppas jag. Själv ska jag fira min födelsedag (hipp hurra) med familjen och mys.
Kramar Lotta