onsdag 17 september 2008

Halli Hallå!

Jag vet, jag har varit en BEDRÖVLIG bloggare!!
Ska bli ändring - lovar! Ska försöka m nytt inlägg varje dag den här veckan. Har så himla mycket bilder...

Här är lille Fabian kl 07.00 i förrgår morse när vi fortfarande var i Egypten. Super härligt, men faktiskt lite väl varmt. Riktigt skön avkopplande semester men kanske inte det resmål jag drömmer om att åka tillbaka till. Käre maken har kunnat bli 3 tjejer fattigare men fem tusen kameler rikare...
Södra Dylta är toppen - ingen risk att man blir utbytt mot kameler i alla fall!!




Redan innan vi for kom ju den härliga julboken. Underbar inspirerande läsning. 249:- kostar den & jag hann ju skicka till en del som beställt den. Ni andra får under veckan.




Min favvo fåtölj i köket - sitter här & läser alla fina böcker & tidningar, sååå avkopplande! Ses i morrn igen, kram Eva


4 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi...Tiden räcker inte till ibland, men kul att du är tillbaka! Vilken mysif fotölj du har och vilket skåp! Härligt! Kan man beställa boken hos dig?
Ha det gott! Camilla på Trädgårdsliv & Design

Signes Vind sa...

Välkommen hem igen! Har minsann saknat dina inlägg.
Julboken måste det bli - förstår att det är härligt att krypa upp i fåtöljen och bläddra i boken.
Jag tycker det är så tråkigt att hänga bort sommarkläderna och ta fram vinterkläder - jag gillar inte långa byxor o strumpor - men nu måste även jag fatta att temperaturen har gått ner för mycket :-(( Nåväl -julen gillar jag så man får frossa i den o så kommer det snart en vår igen.
Kram Lotta

LantlivsAnette sa...

Gomorron därborta !
Åhh vad härligt med semester..
Oh vad fint du har det i din läshörna..de där lyktorna har jag också, dom är sååå fina.
Kram Anette
P.s några Odd molly klänningar i sikte ? eller ?

Chatarina sa...

Hejsan!

Det var länge sedan.
Ni verkar haft en skön semester, saknar dina inlägg.... hoppas på många nu. Men du har nog fullt upp.

Julboken måste jag ha, har du någon kvar?

Ha det så gott
Chatarina