fredag 29 april 2011

Utopian tunic - härlig tunika med glada färger


Riktigt fin vår/sommar tunika.



Finns i en ljuvlig ljuslila färg också.

Kostar 1899:-



Byxorna är de gröna sköna för 999:-


Det är ett vitt broderityg i tunika samt det färgglada partiet är förstås också broderat.




Brunt Humanityarmband 339:-.

Väskan kostar 1795:-. Min leverantör är en riktigt rolig en, en man som faktiskt inte kan prata tror jag. Han kommunicerar helst genom att skrika. Hmm... inte alltid så käckt!

Idag tvättar jag mattor. Började igår kväll så det är inte många kvar nu. Ett makalöst bra torkväder!

Fortsätter det så här blir det åtminstone min varmaste Valborg som jag kan minnas.

Det hoppas vi!

Självklart har vi öppet i morgon, 10-15 precis som vanligt.

Nu får vi snart titta på hääärliga höstfestkläder som vår säljare kommer och visar.

Kuuuuul som 17!

Vad som är mest kul är att vi kan förpassa arbetet utomhus under bar himmel.

Det gillar vi!
Allt gott till er,
Kram Eva

Förresten, vet inte varför men bilderna har börjat bli gryniga tycker jag.



Har kollat att om man förstorar upp dom blir dom skarpa igen. Vet ej varför...

1 kommentar:

andi sa...

Superfin blus och dotter :) Det där fina armbandet gillar jag oxå, har ju ett svart men skulle gärna kunna tänka mig ett till i brunt ;)
Haha, inte så trevligt med skrikande leverantörer :D

Ha en fin helg!