måndag 18 november 2013


Hääääärliga måndag


Nya "finbyxor" från Culture. 999:-. Det är sammet på det som blänker.

Alltid lika roligt att ha en helt oskriven vecka framför sig. 
Hur mycket som än är planerat och förbestämt vet man aldrig hur veckan blir ändå. 

Min vecka kommer hur som helst att bli mycket rolig det vet jag. 
Våra 

JULDAGAR BÖRJAR PÅ TORSDAG.

Och då har vi 2 DAGAR EXTRA ÖPPET. 

Bara det gör att jag vet att det blir skoj:)

I morgon skall jag och min springkompis Caroline ut i skogen och kuta. 
Det ser jag också framemot.
Sen på torsdag kommer kamrat Lena hit och vi tar en promenad i ett rungande tempo innan jobbet. 
Skall också bli ooootroligt skoj.

På lördag kommer min mor och far plus mina svärföräldrar och Lars mormor. 
Då bär det av till 

LILLA ÖREBRO 

och vi utnyttjar våra presentkort vi fick i julklapp förra året. 
Det var barnen som gav till alla och dom hade väl ändå trott att lillebror Adam 
var den som skulle vara där och fixa käket. 

Självklart kommer inte det att hända men det kommer att bli hur kul och gott som helst ändå. 

Det där är lite av det förplanerade. 
Lite till planerat finns också…. lite som jag skall ta itu med direkt nu. 

Allt gott till dig.
Kram kram från mig.

Inga kommentarer: