fredag 21 november 2014


FILMTAJM


Måste bara ge er ett tips så här på fredagskvällen. 
Kanske är ni filmsugna i helgen...;)

Alltså GE MIG 20 SÅNA HÄR FILMER SÅ JAG BLIR NÖJD NÅN GÅNG!!!!!

Jag menar, hur svårt kan det vara!??? 
Det finns ju givetvis manualer hur filmer skall vara. Precis som musik. Man bygger upp, man har mellanfas, man har ett slut. Hur svårt kan det vara att få till en massa såna här filmer i olika varianter.  

Okej det finns, men mellan varje går det ungefär 20 halvdåliga filmer som man undrar varför man egentligen såg. Nej, inte 20 kanske 30-40. Ja, vi gillar att se film som ni förstår. Typ älskar det. 

Speciellt filmer som ger mig en massa, både under tiden och till fantasin efteråt. 
Plus att jag vill ha miljön. 
Sååå viktigt med miljön. Och givetvis känslan, men det förstår ni ju förstås;)

Grabbarna här hade absolut inget att säga till om igår. 
Dock önskade dom nåt där pistoler ingick. 

Hanna och jag hatar filmer där det skjuts. 
Vi fick bestämma och faktum är att dom också tyckte filmen var kanon. Kul! 
Så hade Lars läst i nån tidning idag att den fick betyg 4. Solar, getingar, plus whatever det nu var.

Kolla in trailern HÄR. Jisses en sån feeeeel goood känsla, blir riktigt lycklig bara av att tänka på den igen. 

Är det nu så att nån sitter på nåt liknande filmtips så tages det extremt gärna emot.
Tack, tack!

I morrn är ni välkomna på JULMYS igen. Vi fortsätter att välkomna den stundande juletiden i morgon och på söndag. Mellan 10-16. Kanske kan det hända sig att det bjuds en och annan glögg och en liten pepparkaka också;)

God Fredagskväll mina bloggvänner,
kram på er, Eva

Inga kommentarer: