lördag 6 mars 2010

Theparty!!




Vi har beställt in helt underbart ljuvliga théer.



Såna som passar vår lilla butik alldeles förträffligt.
Trevligt när det blir så.
Några har redan har redan hunnit suttit uppe i caféet och provat dom.
Jag blev så sugen när dom kom att jag tror att det blir ett sista theparty i gamla caféet.
Hade inte tänkt det. Det dröjer ju inte så många månader innan det nya är färdigt.
Men när det är klart är det sommar och då känner man inte så mycket för att mysa med varmt the, eller?? Istiden kanske fortsätter?? Nej, det ska vi inte tro.
Nåt som tydligen fortsätter är min älskade vän som fortsätter att visa sig; SOLEN!
Så underbart skönt!!! Igår fick jag till och med skotta undan sånt som töat vid affärsdörren.
Det gillar vi!


Nu har jag bakat en massa igen. Kul att ni är så många som vill fika dom här dagarna.

Kanske också beror på att det varit lite varmare i caféet...

Istället för att gå nu på morgonen ska jag ut och skotta ur utbyggnaden.

Ju snabbare snön försvinner därifrån - desto snabbare kan vi börja när vädret så tillåter.

Så självklart snabbar man på det själv så mycket som går.

Ha nu en riktigt skön helg alla och ut med nosen i solen.

Ni som vill ha vårstämning kommer och inspireras hos oss=))

Förstås har vi goá erbjudanden nu på våryran!

Plus massor av nytt från bl a Green Gate, Ib laursen, Björk & Berries (nu även schampoo), théer, godis, mängder av doftpåsar, House Doctor. Så fick vi Molly påfyllning igår.

Plus en riktigt söt tunika från Container. Kommer väl på vår provdocka här på bloggen sen...

Kram Eva

Inga kommentarer: