måndag 22 mars 2010

Vilken grym butik!

Odd Molly har öppnat en egen butik i LA.
Om jag har förstått det hela rätt så har den en extremt fin adress i Beverly Hills.

Hur som haver ser butiken SÅ snygg ut, attans alltså.

Säkert är det nån trevlig svensk tjej som jobbar där också, fatta vilken dröm för en ung tjej att vara i LA & få jobba i Mollybutiken. Inte för att jag vet att det är så, men jag skulle tro det.

Måste i alla fall gå hem i den plastiga amerikanska stilen.

Sorry, intet ont om amerikaner, men just LA är rätt mycket "plastic persons" för min smak.

En svenska med fötterna på jorden kommer att göra succé!

Här har vi en fantastiskt duktig svenska; Malin Åkerman.

Vilket stjärnskott "over there". Suverän skådis! Hennes syster till vänster.

IdolAndreas i mitten. Extremt dåligt uppdaterad på honom - men han bor väl i LA, eller?

Barn med Hanna Graaf, tror jag.

Apropå Hanna Graaf, har nån sett tv-programmet där hon & Hans Wiklund leder nåt frågeprogram, lyckohjulet??

Hennes decimeter höga skor & påtvingade fodral känns inte helt rätt i miljön.

Såna grejer höjer inte direkt kvinnors status - tvärtom, mycket tragiskt!

Och borde inte Wiklund få nåt annat att jobba med??

Jag bara undrar...



Mannen & kvinnan bakom allt; Per & Karin

Så Helena Christensen förstås, hon och jackan hon har på sig är så rackarns snygga att det är inte riktigt klok! Per har endera färgat håret eller gått ner i vikt.

Eller både och.

Nåt är det...

Kelly Osbourne, hon har verkligen bytt stil (i alla fall här) i det här fallet till det bättre!!!

Så otroligt söt hon är.


Snacka om glamour.

Mitt på en måndag sådär bara...

I Mollys värld blir ju varje dag fest. Det gillar vi!.

Här är feststämning idag

SOLEN SKINER

Och det från en klarblå himmel.

Så här blir det ut & ta reda på snö och annat rassel... det lyckades ju snöa i princip hela dagen igår också. Men tack o lov inga drivor...

Ha nu en härlig start på veckan, ni alla=))

Kramar från mig

Inga kommentarer: