söndag 22 mars 2009

Tea Party
Svar här till Nellie ang tiderna.
Vi har öppet on to & fre 10 - 18. På lördag är det öppet 10 - 15.
Vi har en stor kakbuffé men även scones & snittar.
Mysig fransk cafémusik och härligt trevliga kunder som skapar underbar stämning.
Välkommen alla till ett lyxigt avbrott i vardagen!



Till Tiina

Här är vår sovrumstapet som jag är så jätte nöjd med. Som du ser blir den inte alls mörk.
Hoppas du får ett hum om hur den är.


Bilderna tog Andreas Hyltén till Lantlivs reportaget.
Nu ser det lite annorlunda ut.
Vi köpte en (som jag tycker!) jätte fin spegelbyrå i min favvo affär: Hårga Antik i Hälsingland i somras. Ska fota den nån dag så ni ser nutid.


Här har vi presentkortsvinnaren.
Hon passade på att få sig en snygg Molly blus, tog sina vänninor med sig och åt lunch här igår.
Kul, kul!
Nog från mig & Smultris idag.
Jag hälsar från ett snöyrigt Örebro men jag är inte bitter - nej, inte alls, jag ska baka kakor i parti och minut och behöver inte tänka ett dugg på snön om jag inte vill - Thank you!!
Pussellipuss på er!

4 kommentarer:

Efwa sa...

Hej min vän! Nu är vi hemma igen från det ljuvliga Provence. 19gr i Nice när vi flög därifrån i går kväll och -1gr när vi landade i stockholm, dessutom snöstorm.
Vi åker ner 14 april så 16 är vi ju på plats. Den 17 kommer flyttbussen. Det vore verkligen superkul om ni kunde komma o hälsa på. Längtar!!
kramar Efwa

LantlivsAnette sa...

Halloj där !!
Åhh vilka ljuvliga bilder du visar oss...
Visst längtar man till våren nu..värmen och solen..
Ha det gott
Kraam Anette

Anonym sa...

Vilka fina bilder du visar! Visst längtar man till våren och fast solen skiner idag så känns det ganska så deprimerande med denna onödiga snö som kommit. Vi för hoppas att det blir kortvarigt och att vi kan få njuta av våren innan sommaren slår till. Tjingeling! C

Anonym sa...

Hej! Tack för tiderna. Tyvärr verkar det inte bli ngt fika för oss men vi kommer definitivt att titta in ändå. Schemat för fredagen har vuxit och det kan bli lite dåligt med tid. MVH Nellie