fredag 24 februari 2012

Gokväll i stugorna!



Har ni en skön fredag??
Hoppas det!!

Jag har precis fått ett korr tillbaka från Lantliv inför nästa nummer.
Det är ett riktigt pyssel med annonser.
Dom kan se simpla ut men det ligger en hel del jobb bakom kan jag lova.

Hela tiden små, små detaljer som det hänger på.
Nu såg jag att dom inte ändrat ramen till rosa utan har den blå kvar sen förra gången....
Ja ja, bara att mejla fram och tillbaka, igen....

Det här är några av det nya vi fick in igår.
Har äntligen fått jackan i rätt produktfärg nu, porcelain.

Dessvärre tror jag inte att ni kan förstora bilden. Men allt finns ju samlat i vår mapp med Mollykläder här på bloggen.

Nu skall jag ta och kolla på Per Holknekt från förra lördagen känns som att alla pratar om det.

Sen får jag väl bara inte låta bli att kommentera lilla Estelle, vår nya lilla prinsipessa.

MYCKET gulligt namn, men extremt långt ifrån mina egna bonniga namnval. Får inte kungar döpa barnen till Maja, Frida, Stina eller liknande? Troligtvis inte. Rungar inte mycket monarki över dom namnen. Men ack så fina. Tycker jag.

Jag har inte googlat Estelle men det känns inte mycket svenskt över det.
Heter man Bernadotte passar det förstås ooootroligt bra!
Ska bli så kul att se den lilla sötnosen;)

I morgon finns här MÄÄÄÄÄNGDER av nytt kan vi lova.
L sa på eftermiddagen att är det lika fint i morron tar vi väl ta fram bord och filtar.
I sånt här väder MÅSTE man ju fika ute!

Tycker jag med.
Tumhållning för sol mao.
Ciao!

Inga kommentarer: