torsdag 23 februari 2012

Här har vi då de nya skorna.....






Passar mig perfekt så jag tänkte att dom kunde få bli en liten vårpresent till mig själv idag;))

-Men hjälp vad små dom var i storlekarna, utbrast jag!!

Jag lever ju inte på så stor fot men plötsligt kändes det som om fötterna expanderat enormt bara över natten....

Bara det att jag provade ett nummer för litet, 35 istället för 36.
Så nu vet ni att dom finns som 35:or;) Det är rätt ovanligt att det finns snyggskor som är så små.

Priset är 999:-



Dessa bruna fick ni ju en liten produktbild på igår.
Dom kostar 899:-.
Dundersköna!
Här skiner solen så fantastiskt skönt att det bara spritter i hela kroppen:))

Sommarkänslor!
Kom ihåg att Smultronsetet utlottas ikväll.
Du som inte kommenterat här ännu, gör det så du är med och kan vinna.

Lycka till!
Soliga kramar från brudarna på landet



1 kommentar:

birgit sa...

vill gärna vara med i utlottningen