fredag 4 april 2014

MERA PANOS…….


Den här skönheten blev det lite ramaskri efter då vi visade igår.

Med all rätt - tycker en rosalover som jag;)

Har precis bokat fler idag. Kommer nästa v. 



Observera - den här blusen har vi. Inte kjolen.
Blusen är fodrad och mycket proper. 


Say no more om denna beauty.
Den "lilla svarta" kan inte presenteras bättre. 
Trot eller ej men mina volanger packas ihop och läggs på nåt konstigt sätt så dom syns inte alls lika bra som annars. 10 poäng alltså.


Detsamma gäller denna. 
Dock inte lilla svarta men lilla blå.
Volangpacket är också detsamma. 

Inte för kvinnan på bilden som ni ser. 
Hon ser inte ens ut att veta vad volanger är. 
Lyckost där.

Sammanfattning:

Panos paketerar kvinnokroppen riktigt bra. 
Tack där!



5 kommentarer:

Unknown sa...

vad kostar den rosa och den vita toppen?

Unknown sa...

du har mail Eva
kram Anna i Skåne

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

och jag åkte iväg till föräldrarna i morse o glömde bort, men det är OK finns det när jag är där den 26:e så är det annars hittar jag något annat snyggt :-)
kram

Anonym sa...

Undrar också vad den rosa Panos kostar? vilken vecka finns den hos Er? (är den helt slut just nu?)
Kram Ann