onsdag 20 april 2016



Charlie Söderberg föreläser GRATIS i Örebro

Skynda, skynda och anmäl dig.
HÄR är länken.

Jag tycker Charlie är en Goer Göbbe. Eller Göbbe, han är säkerligen en massa år yngre än mig, hehe! Men han känns så gammal och klok. 
Håller ni inte med?

Han är kompis med en kompis till oss. Min kompis säger att han är kanon. Han kan sin sak. 
Vet vad han pratar om. 
Härligt - sånt gillar vi:)

Nu kör han ett seminarium helt kostnadsfritt.
Alltså GRATIS - i Örebro. 
Och det smakar ju så rackarns gott, det där gratis.... 

Vi har i alla fall anmält oss, me and the kids. Alla ville dom lyssna. 
My beloved husband, hm, han ropade inte jippi. 
Han är bankman sedan snart 30 år med ekonomi och placering som specialité. 
Vi får väl se om han följer med. Förstår om honom om han inte gör det.

Jag har också alltid varit intresserad av ekonomi. 
Tycker att det är riktigt kul.
Om du också gör det, gå och lyssna på honom.
Skall bli riktigt spännande. 



Sån skön och fin dag idag.
Det står inte på förrens dörrarna på Smultris står öppna hela dagarna.
Det är nog bara veckor kvar.
Ååååh underbara tid. Längtar!

Nu blir det Springfloden snart.
Riktigt bra tycker vi alla. Blir nog två avsnitt ikväll;)

Sen måste vi väl tänka på vad vi skall göra med alla pengar som kommer flygandes till oss alla när vi lyssnat på Charlie. 
Vad skall du göra??
Jag skulle vilja ha ett hus mitt inne centrala Palma med en liten trädgård, pool och några rum så man kan ha lite bed & breakfast. Så ett utekök till matkurserna jag skall ha där. 

Dream on Eva, höhöhö.....
Kram på er!



Inga kommentarer: