torsdag 28 april 2016


Kvällspepp i regnet




Stenväggar med den mest underbara färg
Eftersom jag/hela familjen älskar att resa tänkte jag att såna här extremt "dåliga vädersdagar" kör jag lite resepepp.

Massor med bilder från olika resor finns. 
Det här är Marrakech. 
Det är så jäkla vackert där att jag får S P U N K. Det gör nästan lite ont. Kände direkt att det var mitt ställe. 


Här bor vi på El Fenn i Marrakech medina. Vi var där nu när vi hade stängt på Smultrongården i februari. Första gången vi bodde där. Hoppas komma tillbaka. Alltså dessa bäddar. Älskar dom. 


Här bakom ser ni Koutoubia Mosque. Det är den man skall ta sikte på om man går vilse i medinan. Dom borde ändra det till NÄR man går vilse. 100% säkerhet att man gör det nämligen. 


Ni känner säkert hur magiskt vackert det är. 


Avslutar denna megagråa dag med denna glada tös.
Klänningen gillar vi skarpt och längtar till varmare dagar när den kan användas. 

Nu kurar vi upp oss i soffan och kollar slutet på Shetland.Så himla bra. Vi har fortfarande Game of Thrones kvar, haha! 
Kram, Eva


Inga kommentarer: