onsdag 1 september 2010


Bonjour:)



Har då äntligen fått lite connection.... Inget man tar för givet så här i La France!
Här är det semester på hög nivå kan jag lova. Kära nån så underbart!!!
Underbart god pistageglass, söta jordgubbar och en tidning som visade sig innehålla minst 2 (!) tips som vi ska anamma på vårt Smultrongårdsbygge. Mycket bra!

Vilken härlig bild Adam tog i Nice. Snacka om klarblåhimmel. Och rosa, som jag älskar.
Nice i Nice!

Där fyndade vi den här guldspegeln. Lite för liten för platsen den skulle vara på. Men det får gå så länge. Inte lätt att hitta en jättestor. Vi håller till godo. Köpte även "vasen". Plockade blommorna på min springtur igår morse. Ni skulle se vilken runda vi har. Ojoj natur som i en saga.

Bäst med mycket speglar. Just nu en spegelvägg plus 4 speglar, kanske kanske kan man tro att det är närmare 30 kvm då...

Pratar med dom där hemma varje dag (flera gånger...).

Igår plockade Helena upp en massa nytt från Cream. Och Hanna packade paket.

Tydligen hade det kommit från fler leverantörer också. Skoj!

Gissa om man blir nyfiken att se det nya som kommer. Men jag håller mig till tåls.

I morgon el på fredag åker killarna och jag till Italien på inköpsresa. Har fått en ny väskleverantör. Riktigt riktigt kul! Lasse tar med sig lite smycken hem som jag köpte in igår också. Hoppas verkligen på både kläder, väskor och tänk om, tänk om jag kunde hitta ursnygga höga Italienska stövlar...??! In my dreams, eller??

Mysig semesterbild som Adam tog på sin lille bror och far.

Känns som en optimal semesterbild. Dessvärre skjutsar vi fadern till flyget i morron.

Då fortsätter grabbarna och jag att göra så gott vi kan av den fortsatta ledigheten.

Kram på er!

Eva

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej

Vad härligt med semester och lite förlängd sommar.

Ha det bra.

Kram