lördag 11 september 2010

Hejsan!

Lite bättre inlägg denna lördag.. :) Nu har mamma Eva kommit hem, oh vilka fantastiska smycken och väskor hon har inhandlat till butiken! Oj oj oj säger jag bara som älskar skinn :) Hon har även hittat underbara koftor!








Några av de smycken mamma har tagit hem, jag tror inte att man ser priserna.. Undrar ni får ni gärna maila! I veckan som gått har jag som vanligt pluggat dagarna i ända och varit aktiv i nollningen, mycket roligt! Men ska jag vara ärlig kommer det bli lite skönt när den tar slut på ondsag, inte alltid något att göra varenda sekund på dagen men såklart kommer jag att sakna att träffa nytt folk varje dag och göra nya roliga saker med nollorna. Dock lite mer tid till pluggande, jobbande och tränande!


Vi har inte fått någon ny leverans från Molly denna vecka, hade hoppats få en kapsel men icke sa nicke. Dock har vi ett kolli på posten i Frövi, kul att ha det instängt där.. Vad det är i detta kolli vet vi inte, spännande att se, för lätt för att vara en kapsel dock!



Har ni sett något coolare?! Vet inte vart dom har sett den, urhäftig tycker jag :)


Vi har som vanlig öppet mellan 10-15 här på Smultrongården idag när det är lördag! Välkomna ut! Annars får jag önska er en trevlig helg :) Mamma kommer med lite Frankrike rapport under helgen!


Kramar Hanna och alla andra Smultrisar

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Vilka snygga smycken, helst armbanden..

Kram Mia