torsdag 31 mars 2011

FLOWERS


Mängder av najsiga blommor har vi fått in idag.

Så den här GG:n = GULLIGA GRODAN, alltså;) Härlig doftranka på ställning.


Bellis och andra blommande blommor, mini st pensé och murgröne violer.


Variant av rosenpelargon.



Mycket fina krukor och en massa annat skoj.

Försöker fota mer i morron.


Ikväll är det lite helg för mig.

Eftersom vi har öppet varje lördag känns inte fredagen som nån jätte helgdag för mig.

Däremot får jag helgkänsla på torsdagarna. Och det är det ju idag så nu mina vänner blir det nystädat hus, movietajm och kanske nån god sallad.


Men innan dess, ja då har vi en del pyssel för oss. Ni kommer att bli varse så småningom vad det är. Kom också ihåg att:

EXTRA ÖPPET I MORGON

10-18


Vet ni, måste bara säga att prick nu var det några kunder som sa: Meeeen vilket ställe, det är nästan som att åka på spa. Gissa om jag blev glad när jag fick höra det;)) Då hoppas jag att jag kan ge er "spakramar" så ni alla mår bra ikväll.

Tjingeling!!

Eva

Inga kommentarer: