torsdag 24 mars 2011

Här är en liten tjuvtittning...
Garderober håller på att byggas hos våra tjejer.
Det blir så rackarns snyggt att jag gärna kunde bo där själv;)


Hade ju ingen aning om att snickarna hade tid nu så på 2 röda fick jag i måndagskväll leta reda på dörrar. Tycker att dom blev urbra, verkligen tur... sen gör vi lite mellanrum så det får plats ett skrivbord mittemellan garderoberna.
Hittade en grej på ladan som vi satte i taket. Coolt som bara den.
Nu är frågan om vi ska måla eller tapetsera mellan garderoberna... Det spörs.
Hur som helst bryr det inte min hjärna just nu.

TEAPARTYT är det fokus på nu;)
Sååå kul! Frossa, frossa, frossa....

Vi fick in så fina hårblommor igår.
Det är hårspänne på dom plus säkerhetsnål så man kan använda dom som brosch. Smart và!


Vet att ni vill ha klädbilder. Håll tillgodo:)

Nya sjalar - finns även i vitt - klänning Lauren Vidal - Molly jeansjacka.

HALVA PRISET på stövlarna som Helena har på sig. Nu syns dom ju inte särskilt bra på bilden... haha... jätte sköna stövlar som hon använt hur mycket som helst. Finns några par kvar.

Innan sommaren är här har hon en långärmad tröja under klänningen.
Bra, för då blir det lååång användning;)

Nu drar jag på mig skorna för en springrunda innan dagen börjar.
Välkommen till oss idag mellan 10 och 18.

Tjingeling!
Kram Eva

1 kommentar:

Chatarina sa...

Hejsan!

Så fint det blir, förstår att du vill flytta dit. skulle vilja ha den dörren. Håller på å gör ett skafferi har ingen dörr ännu. Jag letar lister det är ju så svårt att få tag i fina, men jag gillade de ni har runt dörren, vart har ni hittat dem?

Vilken fin sommarklänning så annvändbar.

Kram Chatarina