torsdag 3 mars 2011


Min cooola kille:)


Kära nån, min lilla Fabbe han är så attans kul.


En riktig hejare på att fota tycker jag. Märks att han har känsla för det. Till stooor skillnad mot mig! Då säger han: -Vänta mamma, du måste kolla lite coolt, så här, så tar han tag i ansiktet och sätter det "snett". Wow, du måste ju va lite stekare, säger han.

Hahaha, ja just det, stekare, det va ju precis det man ville vara, eller hur!

Det var tredje bilden som är en "stekarbild", bara så ni vet;)

Här har vi Molly solbrillor.


Urläckra tycker jag. För 28 år sen hade jag såna riktiga glasögon.

En ren nostaligtripp med andra ord.

Filmstjärna, jag? Nja, det var nog inte så... haha!



Snacka om FANCY fodral.

Härlig fredag på Er!

Ni vet väl att vi har ÖPPET IDAG - hela långa freda´n;)


Vi är laddade nu att hjälpa alla kläd och sakletar, Hanna, Helena & jag hälsar er


VERY WELCOME!

Kramkram Eva

2 kommentarer:

Unknown sa...

tror du man kan sätta "riktiga" glas i de bågarna?

Therese Sagstedt sa...

God morgon!

Måste få fråga vart du köpt din underbart söta rosa topp?
Mvh Therese