onsdag 29 juni 2011

Öppet dag:))

Och vilken härlig sådan det kommer att bli.

Varmt och gott som bara den - det gillar vi!

Ja mina vänner - då har man fått vara med om lite nya livserfarenheter igen....

Burit fikakorg i högsta gräset, mitt i smällheta vämen byta outfits mest hela tiden. Sen har jag cyklat också. Skulle cykla 2 m men kom bara 1 m på väg innan jag i slowmotion trillade rakt in i brännässlorna. Vad säger man!??

Livet som skådis el statist kommer aldrig någonsin att locka mig, nix pix - aldrig någonsin. Jag är ingen naturbegåvning om så säger.... hoppas ni förstår vad jag menar.

Nu väntar sängen efter ännu en låååån dag.
Bästa kramen till er!
Eva

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej i sommarvärmen. Vill bara säga att jag längtar sååå efter att boken ska bli klar. Perfekt att ge bort i present plus att jag självklart kommer köpa ett ex till mig då jag ÄLSKAR
att besöka er och ta en fika. Kram o lycka till...Cilla. <3