lördag 26 november 2011

Det drar ihop sig till Adventsfika;)


Nu har jag lite amarettotryffelsmet på kylning på bron.
MUMMA KARDEMUMMA så god den blev!!!

Där skall den stå tills den kallnat så pass att det går att rulla bollar.
Sen tror jag faktiskt att jag tar och doppar bollarna i vit choklad.

Tänk vad gott!

Här börjar faktiskt likna nåt inför adventsfikat i morgon.
MOT ALL FÖRMODAN,
kan jag berätta!

Här såg nämligen ut som SKRUTT innan.

Ungar flyttar ut, ungar flyttar in igen. Butiker som flyttats och haft lager i huset!!! Gardinateljé med tyger - lager i huset! Ja, en riktig MESS mao....

Men nu tror jag nog att familjebilden ska se ut så här ett tag och inga rum som skall bytas.

Puh! Det är verkligen ett pyssel.

Det ska bli så fruktansvärt skönt när hela huset är klart.
Det dröjer ett tag för jag har väl en del idéer. Suprised!??

Vi ska sätta upp svarta spegeln idag så skall ni få se vad läcker den blev.
Känns som det behövs en del rejäla uppsättningsdon bara, den är ju rätt tung....

Idag har vi båda Helenorna här på plats. Hanna och jag. Plus Stina som skall baka lite. Trevligt värre skall det bli;)

Ett extra plus till "Le Soleil" som visar sig här nu.

Välkomna ni som är sugna att besöka vårt lilla julhus.

Kramar Eva

Inga kommentarer: