fredag 25 november 2011

Så skoj det här blev nu;))


Det var verkligen inte meningen att det skulle bli på så, men det som händer spontant med rätt känsla brukar bli bäst;)

Min kamrat som säljer VJ smycken, Victor Jansson, som tidigare tillverkades i Lindesberg var här idag. Vi har ju sålt smyckena tidigare men dom exponerades verkligen inte på bästa sätt eftersom butiken var rätt "mini".... Nu med utbyggnaden tror jag vi gör ett nytt försök.

Plus att VJ har verkligen kommit i ropet.
Kändisar som använder, man är på premiärer, blogg mm mm....

Armbandet här ovan blev jag
KÄR I!!!

En sak är säker: tur att jag inte är armbandsmodell.... ser ju ut som värsta dinosariehuden... hjälp!



Här ett smycke som kommer efter jul.
Älskar verkligen det mörka ihop med pärlor.


Hoppas att det går att förstora bilden.
Då ser ni hur FANTASTISKT snyggt det här!

Helt makalöst.

Men vet ni vad vi bestämde.

Den 9 december kommer Anna och visar hela VJ:s kollektion plus att Charlotte Lauterbach kommer och visar det hon gjort för VJ.

Verkligen kanonkul!
Kan ju också passa rätt bra i juletider;)

Som vanligt skoj att ni hittar ut till oss en normalt "stängd" dag.

I morgon är sista dagen för Watt & Vekes rabatt.
Passa på om du vill ha nytt till advent;)

Bagar-Stina kommer hit och bakar också.
Kanske lite goda cupcakes, man vet faktiskt aldrig vad det kan bli...

Skööön fredagkväll på er.
För mig dröjer det ett tag.
Jag har ju blivit i städartagen på ett rätt sjukt sätt så det kanske dröjer lite smått innan här är ordning. Hmmm... lite glögg, julmusik och tända ljus så reder det nog upp sig.

Hoppas jag....
Kram på er,
Eva

Inga kommentarer: