tisdag 15 november 2011

Julijuligt:)


Här lite läckra adventssmycken att pryda ljusen med.
Det börjar ta sig kan jag lova.
I den här julstugan.
Som varit full av SOLSKEN IDAG.

Finns det nån som är gladare än jag?? Tackar som vanligt den ansvarige och ber om förlängning;)

Jäklars i min lilla låda vad jag städar.
Har som fått nån mani.

I fredags var jag ut och skurade gamla caféets golv i en timme innan vi gjorde julgodiset. Tänkte måla det men torktiden är fööör lång. Skura blev rätt schysst.

Har nu fått låna en sån super duper dammsugare av mina svärföräldrar. En sån med vatten i. Nu är Smultris mattor sugna i timtal kan jag lova. Har ingen aning om det är så makalöst mycket bättre än en vanlig sugare? Men det är det väl troligtvis. Det är ju nån sån mattpiskare med. Hur som helst HÄRLIGT för det syntes som bara den!

Den övre bilden är rena mattan. Visst blev det skillnad! Ska skura golven med såpa i morgon. Sen kan man väl säga att jag julstädat. Bara det att det krävs liksom varendaste dag.


Nu iväg på STORHANDLING. Puh - fanns det nån ogilla knapp här på bloggen skulle jag använda den nu. Funderade nästan på att ha nån sommarpratare på medans jag går där och handlar. Det är ju bara såååå boring!!!

Öppet i morgon.
Kul:)
Kram på er!
Eva

Inga kommentarer: