söndag 27 november 2011

Var det verkligen bättre förr??

Grattis säger jag till min mor & far som firar 51-årig bröllopsdag idag:))

Idag har vi 1:a advent och många är det som längtar efter kyla och snö.

Som ni vet tillhör inte jag den skaran;)

Ett tillägg som många gör då är: -ja, nåt konstigt är det. Regnar så här års, nej det har blivit fel på hela klimatgrejen.

Ja visst har det det.

MEN, vill berätta för er kännedom att för 51 år sedan då mor och far gifte sig, då spöregnade det i Falun.

Så nu vet ni det också;)

(Självklart vet jag att det blivit klimatförändringar, men ALLT knasigt väder beror inte på det.)

Nu fortsätter jag mitt lussebullsbak inför adventsfikat.

Mys på i det varma härliga regnvädret!

Och vi fortsätter att ha STÄNGT denna söndag....

Kram på er!
Eva





Inga kommentarer: