fredag 25 januari 2013

Nu är vi på G;))
Äntligen har vi hittat ett nytt klädmärke som vi tycker passar oss perfekt. 
Inte alltid lätt att hitta det som känns helt rätt. 
Men nu tror vi att vi skall vara "i land" med detta. 
Den här fina blusen kommer in redan nästa vecka. 
Prisbilden är helt fantastiskt bra!
499:- för denna jätte fina blusen. Kanonbra passform på kläderna (vi har provat) och som sagt mycket prisvärt. 


Till och med jag som inte är någon "kavajdam" älskade den här. 
Så den får vi också om några dagar. 
Mjuk och skön som attans!
Priset för den är 799:-. Ja, som ni ser är vi på G med en hel del roliga kläder. 
Blusarna vi visade i onsdags blev verkligen poppis. 

Finns bara några stycken kvar nu, men jag beställde direkt fler så det kommer påfyllning;)

Tro´t eller ej men nu inväntar jag nytt kylskåp.
Ohlalalaaaaa gaaaanska efterlängtat efter en och en halv vecka, eller vad tror ni.....

Hoppas DU har en bra fredag!
Jag ser nog till att bygga på mina sittsår, haha.... men det är rätt omöjligt att stå med det jag håller på med. 
Ni lär bli varse;)

Fredagskram

Inga kommentarer: