torsdag 3 januari 2013

VÄLKOMMEN TILL FAMILJEN ERIKSSON



 Efter dagens fotningar känns det verkligen som man skulle kunna välkomna ett helt gäng människor:)

Så fina blomsterarr som duktiga Sandra gjort.
Ojojoj så mycket fint hon snor ihop!
Visas snart i en bok nära dig.....
Här i min fina kruka som jag fått efter min morfar som jag själv aldrig träffat. 
Han var född på 1800-talet minsann. 
Varje år planterar jag något i den. 


Godisskåp!!!
Min dröm har alltid varit att ha ett sånt.
Knäpp dröm av en gammal tant kanske;)
Hur som helst - gammal och tant - drömmen blev sann!


Och stort blev det.
Så stort att det till och med får plats blomsterarr idet.
Också Sandras verk.


Och här är hela skåpet.


Faktiskt riktigt dåliga bilder blev det. 
Vet inte varför - troligtvis för att det är mörkt - eller att det är jag som knäppt;))
Kan vara det senare!

Nu skall här 
PUSTAS UT!

(Och nallas godis från skåpet som inte behöver fotas mer, hehe....)

1 kommentar:

Annika sa...

Pusta ut - det är du värd nu! Själv njuter jag av kaffe, tända ljus och familj.
Kram
Annika