fredag 18 januari 2013

 VÄLKOMMEN TILL SMULTRONGÅRDEN


Moahahahaha!!!!
In my dreams;))
Men fy rackarns så dundersnyggt det här växthuset är. 
Bara ÄLSKAR det!!!!
Tänker på Singapor på 1800-talet när jag ser såna byggnader. 
Jag har nån romantiserad dröm att det såg ut så där.
Ja tack, tar gärna ett till Smultris!!!


Dom här helt ljuvligt goda godisarna kan ni dock avnjuta hos oss. 
Kändes lite enklare att inhandla dom.... hehe....

 Hade vi varit i tid (till 9.30) igår kan vi ha satt en liten orange prick på den här sjukt snygga spegeln.
Men det var vi förstås inte. 
Förvisso tror jag att några lappar sitter där långt innan dess också, även det inte skall vara fallet.....
Deras möbler är så rackarns snygga att man får halvt spunk. 
Meeeen vi hoppar paniken att tampas med alla andra som vill ha allt där....
Val man gör.


Ursnygg kruka/låda som kommer hem i mars.
Skall visa fler bilder från den leverantören senare, super fint.

Ja nu har maken lämnat skutan och jag är lämnad ensam kvar, huhuuuu....
Här gick snabbt i morse kan jag lova. 
Brandlarmet gick och vi fick rafsa ner allt i dunderfart.
Vi bor på femtonde våningen så att slänga sig ut genom fönstret var liksom inte läge....
Så vi plus några till rusar nerför alla trappor med håret på ända, mascaran i handen och resväskan svischandes nånstans bakom. 
En röst säger: BRANDLARM - LÄMNA GENAST BYGGNADEN.

Det visar sig - THANK GOD - att datorn hakat upp sig och jagat upp och skrämt ett helt hotel.
Så kan det va.
Skall se till att få mascara på andra ögat nu.....

Dags att möta dagen på Formex igen. 
Finfina presentpapper skall inhandlas.
Och lite till förstås;))
Sen undrar jag allt om vi fått leveransen jag hoppas på tills vi har öppet i morrn. 
Spännande!
Hej svejs:)

Inga kommentarer: