fredag 21 mars 2014

Hur gott…..???

Man blir ju så sugen när magen redan kurrar att man typ vill hoppa in i datorn…. jag följer Katerina Janouch på insta och hon verkar vara en brutta som gillar smaskig veggiemat. 

Ni vet ju vad suuuupergärna jag skulle vilja ha nåt ställe och laga HÄÄRLIGA LÄCKRA veggiemåltider. I solen förstås. Ja inte i direkt solsken men den skall lura där bakom min spis (som är i ett utekök förstås!) någonstans;) 

Måntro om det blir av. Just nu känns det rätt far away kan jag säga. Eller ja förresten, en veggiedag på Smultris skulle det ju kunna bli. Kanske stillar nåt av suget.

För den intresserade kan jag berätta att två megatvättar blivit torra på ett kick så nu ligger det nytvättade och godoftande lakan i sängarna. Samtidigt blåste även tvättkorgen 500 m bort samt båda strecken blåste av. Good work käre orkan. Tvätten blev åtminstone torr;)) 



Inga kommentarer: