fredag 28 mars 2014

 I morgon…


kommer Bud to rose säljare hit. Suuuperkul skall det bli!!
Här är ägarinnan Camilla tillsammans med Bianca och Pernilla Wahlgren.

Pernilla använder Bud to rose ofta. Rätt fränt för vi säljer ju och verkligen gillar Pernillas kläder;)

Idag har vi fått sex (!!!) kartonger med kläder igen. Rätt mycket i ett redan proppat klädrum.
Wow, nu är vi laddade för vår och sommar kan jag lova.

Klockan 11 - 14 är Annika från Bud to rose här. 

Smyckesveckan har avslut i morgon så snabba på om ni som vi är galna i smycken.
25% på ALLT och ännu mer på vissa.

Här är kattherren. 
Shit Stina och jag höll på att skratta ihjäl oss när vi var och hämtade hem våran lilla dam. 
Då blir buren upptagen och den lille herrn ville följa med oss hem. 

Han lägger sig i godan ro och fräser och river sin matte när hon skall ta ut honom.
Jamen alltså, hur söt är han inte!!!!! Man coolar ju av - han är så go så man blir tokig. 

Dock får han vara hur söt och go som helst. Han föll ändå inte våran lilla kattdam i smaken. 
Ja, vilket äventyr man får vara med på när man har katt.

Här föds det kattungar härs och tvärs och vi som verkligen vill ha - vi kanske blir utan. 

Men vi kan inte annat än skratta åt det hela!

Shortsdag för mig idag. Varit ute till 19 och planterat tio pellisar som jag tagit skott på. 
Lovely. Frys tiden nu säger jag bara…..

Välkomna hörrni till oss i morrn. Det lär bli varmt och skönt i hörnet på utbygget:)


Inga kommentarer: