söndag 24 juni 2007

Midsommarafton



Idag har Smultrongården stängt. Min kamrat Lena (som är tillbaka hos oss igen!) & jag ska ut på promenix. När maken får höra att vi ska gå till Gunilla & se på hennes byggande av orangeri vill han att även grabbarna ska få följa med. Maken är (helt otippat!!!) nämligen inne på att Smultrongården skall byggas på med ett orangeri... G & D:s växthus är helt fantastiskt! Hon är så oerhört kreativ & konstnärlig så det är helt otroligt! Bilder på växthuset kommer senare. Dom visste inte att vi var på promenad i regnet, men på 2 röda hade hon fixat värsta fikat... oj, oj, oj.
Kunde inte låta bli att fota fåren på vägen hem. Kändes så "midsomrigt"...

3 kommentarer:

Signe sa...

Vilket fint rum! Fina gammeldags tapeter och jättefina gardiner med broderier på! Superfint med glaskupan med äpplen oxå! Härligt med så många fönster! :)

smultrongården sa...

Bilden är tagen i min kompis nya utbyggnad. Hon tyckte att mina tapeter på Smultrongården var så fina så hon valde lika:) Hon har så himla mysigt hemma - jag ska få visa fler bilder, bla från det underbara växthuset...

links of london Jewellery sa...

This is my job. I am so sorry.
iphone case
iphone 4 case
ysl shoes
jimmy choo shoe
christian louboutin shoe
christian louboutin pumps
jimmy choo boots
Air Max 90
Nike Shox
Nike Air Max 90
Nike rift
Nike Air Max 90
Air Max 90
lingerie
sexy sexy lingerie
sexy underwear
lingerie sexy
iphone 4 case
iphone 4 cover