söndag 3 oktober 2010

Äppelpaj - smarrismarr!



Ser ju faktiskt inte sådär vansinnigt gott ut men det är det. Lovar.
Kan inte säga hur många pajer det gjorts här i huset sen i torsdags. Hela min tillvaro känns som en stor sopp&pajvärld. Riktigt coooolt faktiskt. Men en grej som är superbra är att vi haft allt nere i lekstugan. Det innebär att hemmet bara varit halvt demolerat när vi kommit in efter stängning:)) Nice!
Kul att se er alla som besökte oss - som vanligt
VÄRLDENS BÄSTA BESÖKARE har Smultrongården. I alla fall dom som jag träffar och pratar med.
Men många timmar blir det när vi har såna här grejer. Så gissa vad jag ska göra nu.
Ni tror inte det är sant. Men för sjätte (!!!) gången ska jag titta på A Good Year.
Jag vet jag är nog lite störd - nej, HELT STÖRD kanske. Men det är väl världens mysigaste film!
Fick prick sms från gästerna som är i Vence nu.
Så här skriver dom: Toppenväder idag. Ska nu ta en fika på terassen.
Hmm, jag tar en filt och lägger mig i soffan,
Storkram från mig
Eva

1 kommentar:

annika sa...

Förstår att du behöver vila efter en sån helg. Kul att det var sånt bra marknadsväder. Jag hade tänkt att komma ut i dag men det finns alldeles för mycket att ta tag i här hemma.
Kram
annika