måndag 6 december 2010


Best Friend
Mitt halsbandsbyte går till....

Luftvärmepumpen!!! LOVELOVELOVE

I LOVE YOU SOOOOOOOOOOOOO MUCH!!!!!!!!!!!


Har man kyliga dagar NOLLgradigt på sin arbetsplats ÄLSKAR man den saken som ger en värme. Det kändes som en BASTU när den kom in idag. Ojoj, vilken grej.


Jag tror fortfarande inte det är sant! Kom in för dryga timmen sen och det är redan varmt.


ALL CRED TILL DIG SOM UPPFANN DENNA VÄRMEKÄLLA!


Så här ser Adam ut när vi håller på att SLÅ OSS UT....

Haha, vi öppnar upp dörrarna. Återstår två hål att såga ut sen är det öppet som det ska.

Tur han inte läser mammas blogg, skulle nog inte vilja att jag visade...


Vårt diskutrymme som håller på att färdigställas.
Såå skönt med diskbänk och vatten!!!

BRUNT är dock inte min älsklingsfärg... eller vad kallar man den - damstrumpebeige??

Ingen höjdarfärg i alla fall.



Här är dom nerresande norrlänningarna.


Polare Lars och sviggefar Bengt.

Brunbrunbeige är färgen som vi gillar.

Allt som är brunt det tycker vi är vackert...

eller hur var det nu sången gick...

Puh, mycket jobb återstår.

Lördag är nära.

Men bara vi har vatten så får det lov att vara ok hur det än är.


Och vet ni, nu när jag skulle in efter kameran.

Då har Fabian ställt sig och lagat mat!

Vilken unge.


Lagt upp kokt sparris och tomater fint på alla tallrikar, kokar färskpasta och gör nån sås.

Skär sallad så han inte ens märker att jag fotar.

Det här händer minsann inte var dag.

Men den här dagen kommer vi att NJUTA EXTRA MYCKET:))

Efter den här spännande måltiden tar jag och förflyttar mig till bygget igen.


Ska försöka bli av med nån nyans av brunt i alla fall....


Fortsatt bra måndagkväll på er!

Inga kommentarer: