tisdag 28 december 2010


Idag smäller det!

Jag har väl bokat av mina tandläkarbesök i 2 år nu...

Men idag är det dags.

Domedagen.


Usch - vad kommer han att säga??

Jag har ju HAFT så bra tänder - men det borde komma nåt "extraförstärkningsplack" till alla oss som har små caféer hemma.


Eller så borde vi kanske stänga våra munnar;)

Måste bara visa Stinas kompis Carros blogg. Hon är aupair i San Fransisco men på besök i LA den här veckan.


Åååh vad jag blir sugen att åka dit!

Där hade jag så vansinnigt roligt själv som aupair för X antal år sedan;)

Tänk att vi som skulle lägga vår sista sikin på att resa aldrig varit dit igen.


Hur konstigt som helst.


Nu är ju dollarn helt perfekt för att resa också.

Stina åker till Carro i maj. Här kan ni läsa om henne.

Kolla här: Mitt favvobolag alla kategorier har REA!

Jag och en kompis åker 30 jan - 6 feb. Vi betalade 1 500:-.

Nu kostar samma resa 1.000:-!!

Man kan ta en kortsemester: sö 6 feb - to 10 feb för 991:-!!

Helt otroliga priser! http://www.norwegian.se/


Lena och jag hade tänkt matcha in blomningen av mimosan.

Inte för att jag vet om vi lyckas - kanske är vi något tidiga - men nåt annat är det väl som blommar om inte annat...


Är du sugen på en resa till underbara Vence så hör av dig.

Fram till april tar vi 400:- natt istället för 500:- april - oktober.


Ha en mysig tisdag ni alla.

Kanske någon har mellandagsledigt - då finns det ju mycket skoj att göra.

Kramkram från mig

Eva

Inga kommentarer: