måndag 27 december 2010

Men kära nån!!!

Hur bra är det med datorer egentligen!??!!!

Ljuvligt på Harrods...


Troligtvis skulle vi klara oss utan - men MED blir det aningens lättare.

NA hade inte satt ut vår annons överhuvudtaget - vilket innabar att NOLL personer fick reda på vår reastart igår.

MEN här var ett tag helt ÖVERFULLT. Alla med information via hemsida, fb eller blogg.

HELT FANTASTISKT!!!
Brudarna vid en sån fin gran mitt på gräsmattan vid Londonhotellet


Borde inte det innebära att vi istället för att annonsera för MÄNGDER av slantar varje år - borde nu äntligen (som jag pratas sååå länge om!) starta vår kundklubb.

Som så många andra företag faktiskt har.

Tilltalande...

Det ska jag verkligen se till. Då kan man fixa lite erbjudanden etc till kunderna för pengar som annars gått till annonserna. Det är ju mycket roligare.

Brudarna kollar runt...

Vi kan förstås inte sluta annonsera helt - men dra ner till hälften kanske..?

Ännu mer gosaker...

Det ska jag "FNULA" på!

Nu kommer hur som helst (äntligen) annonsen i NA på onsdag. Så då får väl alla läsa som inte har internet (hallå!! någon??!)

Vet ni, det blev ju inget afternoontea på Ritz för oss.

Jag är så galet sugen på att göra det själv så nu blir det av!

Ska kolla in en massa nya recept och baka - Guuuuud vad roligt!!!!!!!!!!!

Ett tag var jag också sugen på brunch - nån frukost/lunch blandning.

Få se vad dom andra i sällskapet säger.


Hur som helst - ni som är sugen på en riktig smaskdag - vare sig det blir det ena eller andra - boka in mitten/slutet av den här månaden.


Jag återkommer med exakt datum.

Nu är julstöket väck - byggstressen (den värsta) borta så nu fokuserar vi på nya skojsiga grejer;)

Tjing på er,

från SMASKEVA

Inga kommentarer: