lördag 4 december 2010

Tack o tack!



Ja, jo men jag har väl varit ett fullständigt UFO.

Det är ju helt enkelt solklart....

Har fått en massa mejl och ni som kommenterat här har också sagt att det finns bara ett:

Ever Clean.

Ever Clean är svaret på allt har jag förstått.

Man häller det i lådan - låter lille kissen kissa - tar bort den bildade klumpen och vips - ingen lukt!

När man efter ett antal veckor (!!!!!?????) så känner sig manad att skura lådan, ja då häller man över sanden från lådan i en påse (ännu fler !!!!!????)

Skurar så lådan. Fyller på med den gamla sanden och häller på lite ny.

Jag är ett ufo. Ett riktigt ufo.

ALLA andra kattägare har tydligen vetat det här HUR LÄNGE SOM HELST.

Jag hade fått ett erbjudande från ARKEN ZOO på min mejl.

Där köpte man 6 kg av denna Gudabenådade Ever Clean för

40:-!!!! Erbj är i morgon söndag också.

Ord pris är tydligen 119:- Wow det var en sänkning det;)

När jag ändå var på byggrajd idag tog jag och tvärnitade framför zoobutiken.

Köpte nytt filter till Majas lilla toaletthus, en massa blötmat, närmare bestämt 25 påsar för 100:- och en jätte påse torrfoder för 249:-. Jisses det kändes som om jag fick betalt när jag gick därifrån. Värsta fynden.

För 24 timmar sen hade jag ingen aning om dessa produkters existens.

Från och med nu förstår jag att dom här sakerna kan man inte leva utan.

TACK, Maja och jag känner oss fulländade;)))

Kramar från en lycklig kisse med matte

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Favoritsanden hos oss är Pussi ultra kompakt.. Luktfri och perfekta klumpar som är lätta att ta bort :-)

Glad kattägare ger en glad katt..

Kram Mia