måndag 23 juni 2014

Snart blir man väl lite halvgalen eller….



Känner att jag börjar lacka ur på det här vädret snart.
Har ju säkerligen hundratals gånger meddelat att värmebölja inte är min grej. 
Det är fantastiskt bara att kunna gå lättklädd från morgon till kväll. Räcker för min del. 
Men vad i hela vidaste världen händer!??? Här är så in i bängens kallt att jag gjorde en eld igår. 
Faktum är att det skulle behövas idag igen.
Jag packade in MASSOR AV NYA VAROR IDAG. 
Och jag hade behövt vantar.
Alltså det är verkligen inte upphetsande.

Jag börjar längta.
Till Rivieran. Mumsfillibabba för vädret där. 
Brukar aldrig längta dit på sommaren men nu har liksom den där droppen som runnit över kommit.



Jag längtar till antikmarknaden och fynda lite läckra grejer.
Som sist när den här snygga spegeln kom i vår ägo. Skulle vara snygg i svart.


Eller upptäcka roliga, annorlunda ställen med kära dottern. Och mannen förstås.
Jag får dock hålla tillgodo med istiden. Varmare breddgrader blir i september. 

Om du har semester kan du hyra vår älskade lilla lägenhet. 
Ledigt 4 augusti - 7 september. Helt underbart väder där då. 

HÄR kan du läsa om den.


 Har du ett eget hus, stuga eller lägenhet att hyra ut kan jag å det varmaste rekommendera 

FRITIDEN vi hyr ut via dom och det är kalas. Ett Örebroföretag. Extra kul när det är i närheten:)

Wish u a good evening. Nu skall jag kolla nåt på play tv. Jippi för det!!
Natti:)


1 kommentar:

Anna sa...

Hej Eva!
Är i Provence nu och förstår din längtan , tråkigt att höra av vi får komma hem till kyla så det gäller att njuta så länge det varar här då :) Du har ju något alldeles underbart att se fram emot i allafall !
Kram Anna