söndag 1 juni 2014

Vi har EJ öppet 6 juni



Vi hinner inte mer än berätta att vi skall ha Extra Öppet och Brunch innan vi är tvungna att ändra det. 

Saker har kommit upp som gör att så inte blir fallet. 

Nästa vecka har vi öppet som vanligt.
Onsdag, torsdag och lördag. 
Då hoppas jag meddelandet gått fram och allt är i sin ordning:)

Härligt här igår när gulliga Carina från Calou var här. 
Många som träffade Carina och fick hjälp med skor. Kul, kul.

Träskoerbjudandet slutar nästa lördag. 
Ni som ej bor i närheten kommer att ha möjlighet att skicka efter i vår webshop som är igång senast tisdag. 


 Här Carina med nybliven träskoägare:) Minst 150:- rabatt, finns även dom som är mer nedsatta.
Fyndläge alltså;)

Vi hade verkligen superskoj när vi träffade gamla kamraterna i fredags. 
Jag kan varmt rekommendera det HÄR stället. 
Vi gillar det för den familjära känslan. Litet och mysigt. 
Vi äter gärna tapastallrik då det även är mycket för mig att äta.
Enkelt men väldigt gott. 
Plockmat är så himla mysigt!!!!

Vi avslutade kvällen/natten på Örebros helt nya Makeriet. Ooootroligt fint!!!! 
Men kära nån så lite folk. Vännerna från Göteborg var helt förundrade.
Hade det varit där skulle man knappt kommit in. Än mindre fått sittplats vilket fanns hur många som helst. Konstigt. Dock kände sig Göteborgarna ganska hemma - inredning och koncept kändes som hämtat från Posthotellet. Med nån liten detalj från Dorsia också. 
Helt fantastiskt och fina hotell. 

Posthotellets ägare Petter Stordalen har ju även inhandlat NA-borgen som skall bli hotell. 
Sååå himla läckert det kan bli. Kära nån, galet alltså. 
Tänk alla små vrår och takhöjd. Ojojoj det ser jag verkligen framemot.

Premiärdopp.
Jajamän, kl 19 igår var det såhär fint. 
29 grader i poolen. Ljummet och härligt. 
Men jag badade inte. Hm….
Ser vansinnigt trist ut vid vår pool. 
Det innebär att det bara kan bli bättre;)
Lite annat som fått fokus. Men nu skulle det vara skoj att ha lite privat uppfräschningsfokus.

Vi har typ värmebölja här idag. 
Då får det minsann bli trädgårdsjobb. Kul!!
Plus att jag sätter ut strykbrädan. Nytta med nöje.

Allt gott önskar jag denna helt fantastiska söndag. 
Kram 








Inga kommentarer: