lördag 20 december 2008

EXTRA ÖPPET & AVGJORD TÄVLING

Nu har sonen Adam dragit och kommit fram till att det är
Johanna Varifrån?? håll er för skratt nu.... från Ööööörebro som vann!

Grattis till dig Johanna. Du skrev att du brukar besöka oss men inget tel nr eller adress så då vill jag bara säga: Välkommen ut på Smultrongården så väntar Nissen på dig. Vi har ju öppet idag & i morron så det bästa är att du ringer oss.
Very Welcome
!!

Sen kunde jag inte låta bli att göra ett tröstpris.
Sabina på Gårdslyktan du får en liten julklapp i postlådan. Är du snäll och mailar mig din ad
ress.

Måste bara säga att det var jätte kul att så många ville vara med. Lika många som kommenterat har också mailat, bara 2 har ringt. Eftersom bloggen (trots att jag inte haft det som syfte..) ger så mycket rekla
m åt mig och faktiskt inte kostar nåt tycker jag att jag gott kan kosta på mig tävlingar emellanåt.

Tror att det skulle uppskattas. (Det verkar ju som så i alla fall!)

Har dock kommit på att det finns en massa bloggar som bara pysslar med tävlingar. Kära nån det ser ut att kunna vara en heltidssyssla, blev helt förvånad när jag upptäckte det...

Den jätte fina tomtebilden högst upp är det, som jag tror att ni förstår, inte jag som tagit. Att få in text på en bild, neeej, det är grekiska för mig fortfarande.
Dock ska denna duktiga tjej besöka oss när vi fräschat upp i butiken och fota.
Gissa om ho
n ärlkommen..!


Gick här i höstas o tänkte att det skulle vara riktigt kul att sälja handskrivna skyltar. Men har inte hunnit tagit tag i det. Då kommer det in en tjej i butiken o visar sina jätte fina skyltar. Hon till och med skriver dom för hand!! Vilket jobb.
Jätte fina är dom så jag sa direkt att vi gärna säljer dom här.

Just nu är det julskyltar som gäller men hon kommer att anpassa skyltarna efter årstid och behov. Man kan alltså beställa sin helt egna skylt med personlig text.
Även annan typ av text är ok.

Jag kommer att lägga ut på bloggen när jag fått några fler ex. så ni får se.
Vi har redan bokat lite olika skyltar med fransk text, så fint...
Och det bästa av allt:
Priset, dom här julskyltarna kostar bara 149:- urbilligt!

Vi säljer ju stjärntygerna i alla färger men dessvärre hinner jag inte fota det ihop nu. Riktigt snyggt tillsammans.

Melindas & min träff föll riktigt gott ut.
Den första gruppen blev fylld 1:a dagen.
Nu finns det lite platser kvar till den senare.

Hör av er till Melinda eller mig om ni vill komma!

EXTRA ÖPPET

Idag lördag har vi öppet till 16.00
Söndag 21 har vi öppet 10.00 - 16.00

Vi bjuder alla på glögg & pepparkakor

Välkomna, vi gör allt för att skapa julstämning i regnet...

Ha det gott alla!
Kram Eva


14 kommentarer:

Fru Bes Blogg sa...

Åh shit vilken snygg skylt!! Går den att skicka efter?? Vad blir de så fall i frakt?

Trevlig kväll!

/Fina

Fru Bes Blogg sa...

Tack vilka snälla ord! Men är det bara God Jul skyltar du har nu eller går det att få annan text?

Mvh

Fina

Anonym sa...

Meeeeeen så roligt! Jag vann! Tack snälla Eva!
Nu är det så att jag reser till Teneriffa imorgon söndag.... men jag ringer dig snarast!!!
Johanna

r e b e c k a sa...

Åtminstone jag tycker det är väldigt trevligt när andra bloggare ordnar fina tävlingar och det är ett toppenbra sätt att hitta nya bloggar att läsa. Om den som ordnar tävlingen drar lite nytta av det också så är det ju bara bättre så! :)

Fru Bes Blogg sa...

Jag vill ha svart text på båda. samma storlek som på bilden, fast "Ebba" kanske blir lite kort om man tar den storleken, men det ser hon kanske bäst själv hur det ska vara för att de ska bli bra?! Ebba ska ha röd stjärna och Milton ska ha grå. Det vore toppen om jag kunde hämta dem i Säter. Är du härifrån eller hur visste du att Gustafs var granne till säter? *nyfiken i en strut*

//Fina

Viveka i Bläckhornet sa...

Så spännande att se skyltarna med fransk text.

Vill också önska dig en riktigt fin jul.

Kram Viveka

Majas mammelucker sa...

Hej Eva!
Ja du ligger inte på latsidan.....
ville bara titta in och önska dig en riktigt skön jul och ett gott nytt år! Hade gott sköt om dig!
Kram Maria.

Lise-Lotte sa...

Hej Eva

Vi vill önska dig och din familj en riktigt
GOD JUL

från oss alla
Lise-lotte med familj

mig & alice sa...

Vill önska dig och familjen en riktigt skön och God Jul.

Julekramar i massor.
Melinda

Fru Bes Blogg sa...

Men vet du vad som vore toppen!? Sms:a mig dagen innan du ska till Säter, för du har med en "Fru Virrig & Glömsk" å göra :-) Så jag kommer ihåg at hämta brädorna :-) Går det bra??

MVH
Fina
073-62 77 494

Goooo Juuuul!!!

LantlivsAnette sa...

Bara jag som tassar in och önskar dig en riktigt
GOD JUL
Kraam Anette

Helena Sjögren sa...

Önskar dig å din familj en riktigt God Jul ! Kram Helena

Anonym sa...

Jag tar en liten blogg runda så här på småtimmarna inför den stora doppardagen och önskar dig en riktig God Jul! Kram Camilla


ps. Fin bild ;-)

hemtrevnad marie sa...

Önskar dig en god fortsättning på Julen!
kramis