fredag 9 april 2010




Halloj därute i gråvädret...



Allt väl hoppas jag!




Inga gardinbilder härifrån än. Vi måste vara tre för att ta dom. Två som håller upp & en som fotar, haha, det är lite pyssel. Ska nog få till det i morron bitti.






Här en ny pläd vi fått in i sammet. Jag bara ääälskar sammet!!




Har alltid gjort - kommer väl alltid att göra.





Hade en säljare här igår så då köpte vi in svarta lite kortare sammetskjolar till hösten, snyggt!






Här ett växthus som är HELT grymt snyggt!!






Läckert att ha och årstidspynta det. Tänk med ljusslinga & grejer till jul.


Hmm, jul, borde man väl inte ens få tänka tyst efter den här vintern...

Men, men man glömmer snabbt - om nån månad längtar man väl till jul igen även om det känns låååångt bort som tusan just nu!



Läckra ljusstakar för drygt 300:-/st.


Här en bild på Fabbes & min kompis vi passade förra helgen.


MUMS för hästar:))


Ja, inte att äta förstås!!! Gissa vad jag som sann veggis tycker om det... NOT!!!


Fåren var helt galna i Fabian. Kanske för att han var helt galna i dom också...

Djur brukar ju känna vilka som gillar dom.

Vad ska ni göra idag?

Jag ska snart fylla pellets för att slippa duscha ISKALLT, blä. Kan knappast tänka mig nåt värre, fryslort som jag är.

Sen ska jag stassa om och dra till Slottet för ost & vinmässan. Kul värre:)

Har förberett för morgondagen då vi har öppet, blir nog en jätte lång promis med Lena innan vi öppnar för sen dröjer det. Hon har varit i Sälen och käre maken & jag åker till Vence på lördagnatt. Och vi har lite behov av att gå tillsammans... Kul att förena nytta med nöje!

Jag hoppas komma hem med lite spännande grejer nu.

Möjligheten finns att det kan bli ett och annat klädinlägg när jag är borta.

Dom andra är ju så duktiga på det.

Nej minsann, ner till pelletspannan, känner på mig att jag inte hinner få riktigt varm ändå...

Fredagskramar från mig

Eva

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka fina bilder på Ture, Häfting o Hellvi o så Fabbe förståss! Tusen tack för att ni tog hand om dem....

/Carina