onsdag 7 april 2010

Semestersugen??


Jag lovade igår att berätta mer om det återbud vi fått i Vence.


Det gäller från den 17 april fram till den 17 maj.



Pris för en vecka endast 2.000:-!!!


Den här tiden är fantastisk på Franska Rivieran.


På grund av återbudet vi fick och att tiden är knapp sänker vi priset så mycket.


Jag är nämligen extremt mån om att det är folk där som kan skvätta på mitt citronträd och vinrankan. Skulle vara så trevligt om dom kan växa på sig lite!


Jag har kollat flyg och man kommer dit för mindre än 2.000:- för flygresan.


Vill du ladda batterierna - dra till underbart ljuvliga Vence:)))


Du som är intresserad kan endera maila mig: estilio.design@hotmail.com
eller ringa: 019 222 555, 070 375 60 14.


Sisådär då var det avklarat.
Vi har fått hur mycket gardiner som helst.
Jag har lovat några kunder att visa dessa.
Så under em fotar jag och endera kommer dom ut ikväll el. i morgon.

Nu ska jag prata med polisen igen - bläbläblä, önskar att det här var klart nu:((

Ha det bra
Kram Eva

Inga kommentarer: