söndag 4 april 2010

Odd Mollys sommarkollektion



Först och främst vill jag önska er en God Fortsättning!

"Inte ett moln, så långt ögat kan nå".... Tomas Ledins guldlåt (för mig=)) kunde inte passat bättre än dom här påskdagarna.



Jag håller tummarna att den passar i morgon också....



Personligen ÄLSKAR jag påsken. Fullkomligt, fullständigt komplett. Rätt av ÄLSKAR den!



Troligtvis för att det är en av de få helger som hela familjen är ledig tillsammans. Underbart!
Och oftast är vädret riktigt bra. För oss som kommer lite mer norrifrån är det en väldig skillnad.
Nice!



I torsdags em fick vi reda på hur vi skulle förhålla oss till sommarkollektionen från Molly.
Jag har inte velat skicka ut något ännu pga oklarheter. Men nu vet vi exakt.


Det var som jag trodde. Endast DELAR av lev. är kvalitetsundermålig.


Vi kommer att gå igenom alla plagg och de som skickas ut är helt korrekta.

Detta görs nu under tisdag och onsdag.



Vi meddelar er alla som beställt.


Nu är det dax för en liten kvällspromis.



kram från Eva & C/o

Inga kommentarer: