fredag 1 juli 2011

FINASTE OLIVTRÄDET SOM GÅVA

Här är fina Camilla i Haust klänningen. Kostar 799:-. Hon har precis hjälpt en kund att slå in ett olivträd i present. Tyckte det blev så rart att jag ville fota.


Mottagaren skulle även få smaka på Smultronpralinerna så då satt hon på en påse praliner på blomman. Det blev en sån gåva som åtminstone jag hade blivit jätte glad att få:) Olivträd är ju så fina och pralinerna går verkligen inte av för hackor dom heller.... Fler träd och mer praliner finns....



Kolla in det här smartiga skåpet!


Mitt på mexitegelväggen har man byggt vääärldens snyggaste skåp!
Här har familjen förvaring av det man använder utomhus.



Dom snygga dörrarna.


Och så här snyggt ser det ut när dom faller in i miljön. Hur naturligt och läckert som helst.

Jag bara älskar den här utemiljön. Hoppas den skall ge någon av er lite tips!


Små miljöer överallt att sitta ner och njuta i.
Badbokstäverna är från Smultris, likaså bordet och stolen längst bort i bild.
Har ni sett de urläckra grindarna som täcker familjens kompost..... fint vá!

I morgon lördag har vi förstås öppet som vanligt. Ska försöka komma på nåt listigt, skojigt lördags erbjudande då. Återkommer i fallet....

Nu ska här STÄDAS! Nice - för det gillar jag:)

Kram på er,
Eva

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var hittar man receptet på Pastagratängen du visade häromdagen. Den såg ju så smarrig ut./Eva

LantlivsAnette sa...

Men såå fint..
Du, jag har en fråga angående Bakers cross dress, jag mejlar dig bums !!
Kraaam Anette