måndag 4 juli 2011

Halloj igen!


Vad har ni haft för er idag?

Arbete - semester?

Själv har jag fått en massa gjort idag. Så härligt:) Bäddat rent, skurat golv, planterat blommor, härligt! Ska visa er bildbevis senare. Kommer att bli riktigt bra när det får växa till sig.

Måste bara berätta för er nåt som är så himla bra. Vet inte hur hon hittat det, men Hanna har snokat upp nåt som heter 8 minute abs på nätet. Exakt samma som jag gjorde för en sisådär 30 år sen. Gissa om det ger resultat. Hon gör det nästan varje dag och jisses säger jag bara!

Ni som sett mig förstår att jag inte gör det varje dag - men kanske kanske blir det så nån gång. Hur som helst, någon av er kanske känner för det - jag lovar - det är GRYMT!

Jag ger mig i städandet ett tag,
HÄNG PÅ VETTJA;))

Ps, magen var inte det som gjorde mest ont första gångerna (tror den är för inbäddad i fläsk...) det var nacken, så vet ni om det blir lika för er....

Klicka HÄR

Inga kommentarer: