söndag 24 juli 2011

Om EN man kan visa så mycket hat - tänk då så mycket kärlek VI ALLA kan sprida....


Det är väl så vi får se det. Och verklig
en ta det på allvar.

21 år....


Det är vad galningen i Norge skall sitta bakom lås och bom.

21 år!!! Då är min Fabian 34 år och kanske har barn. Är mördaren frisk då? Frisk att vara ute och möta
vardagen?


Det finns nog med "gömda galningar" i vårt samhälle. Dom som gjort sig tillkänna ska vi väl ändå inte behöva ha i vår närhet, eller!!!?????

Vårt samhälle har en underlig inställning till dårar & galenskap:(
Bort bort bort med dom!!!!! Tänk vad ni ställer till med. SÅÅÅ många människor som aldrig kommer att få ett nor
malt liv mer.

Tyvärr har jag själv varit offer för några de senaste åren. Den sista som gjort mig extremt illa vill inte ge sig. Man blir f
ullständigt chockad!


Har funderat på att kontakta vår lokaltidning och ge dom lite att skriva om. Det är helt sjuka grejer kan jag tala om:( Från människor man tror är helt "vanliga". Vad nu vanliga är?? Men normal
t snälla om man säger så.

Självklart färgas man av saker man går igenom. Jag bär det med mig och är bara ÄNNU MER TACKSAM över varje möte med snälla gulliga människor.

Just nu har jag dock svårt att få bort klumpen i magen när jag tänker på vilken tragedi så många får utstå nu. En sån otrygghet och rädsla som drabbade ett land i fred. Fruktansvärt. På en sekund ändrades allt.



Vi måste alla hjälpas åt. En mans hat och onda gärningar kan inte mäta sig med allas vår kärlek som vi bara är tvung
na att sprida nu!
Leenden och snällhet smittar - tack o lov:)

Nu kom maken hem från Vingåker.
Han såg till att hålla Bnp:n igång där kan j
ag lova. Bra - Sverige måste rulla! Jag är glad att jag slapp just den gången;) Äntligen fiiilmtaaajm!!

Tjingigen!

Inga kommentarer: