måndag 19 december 2011

BOKJOBB......

Tycker ni smörgåstårtan ser god ut??

Nu börjar det brännas till och faktum är att jag har MAGPIRR....
Ujuj, känner mig riktigt skakig av oro.

Tänk om vår bok blir FIASKO DELUXE!!!!!
Sååååå pinsamt!

Jag försöker vaccinera mig ifrån att bli besviken då - men det funkar liksom inte. Svårt.
Den dagen den sorgen.
Är det inte ett ordspråk som är så, nåt i stil med att man ska ta ut glädjen i förskott för då gläds man två gånger. Men sorgen skall man vänta med, den räcker en gång.

Så sant som det är sagt.
Orolig och fjärilar i magen har jag hur som helst!

Kan lova att smörgåstårtan ovan är hur god som helst.
Men det viktigaste är ju att ni som tittar på bilden också skall tycka det.....
Just nu skriver jag receptet till den. För just den bilden samt medföljande recept kommer med.

Håller alla tummar att det skall gillas!!!!!!!


VEM SKALAR RABARBER I VIT BLUS??


Haha, blev så full i skratt!
Henrik Schyffert undrade ju det på Skavlan när han var där.
Han hade precis tittat igenom dom här bilderna som är Magdas då.
I inredningstidningarnas och böckernas värld är allt möjligt, lr hur;))

Smörgåstårterecept på tapeten nu!

Kramis på er,
Eva

2 kommentarer:

Unknown sa...

här är en som ska köpa din bok. Den är ju helt perfekt! När jag bläddrar i den så kan jag samtidigt känna det som jag är hos er. Få drömma bort lite och baka efter ert recept o sitta i den egna trädgården o låtsas man sitter o njuter av er utsikt!

Helenas enkla vardag sa...

Hej Eva!
Jag ska absolut köpa din bok! Den kan inte bli fiasko när du gör den! Läste precis ditt senaste reportage i Lantliv, som jag även har tipsat om i min blogg, så också din bok! Lycka till säger jag! Vi kommer och hälsar på någon dag, för nu var det alldeles för länge sedan sist! Kramizar Helena