torsdag 8 december 2011

SMULTRONTVÅL PÅ KÖPET;))


Om du köper ett Victor Jansson smycke i morgon fredag samt på lördag får du en Smultrontvål värde 95:- samt ett par örhängen från VJ på köpet.

Det gäller även om du vill ha någonting som vi inte har hemma utan måste beställa;)
För att se kollektionen i förväg så kommer du till VJ:s hemsida HÄR.

Charlotte Lauterbachs fina smycken hittar du HÄR.


Förra veckan lovade jag visa min nya kärlek.
Här är den.
ÄLSKAR den verkligen. Det konstiga är att den till och med går tystare än vår elvisp.
Skönt!! Kan till och med hända att vi kommer att kunna ha några Kitchen Aid här i slutet av januari till försäljning. Är du sugen?? Fundera på färg och hör av dig;))



På väggen bakom där maskinen står är det bara målat helvitt.
Vi måste ha nåt kakel där och det här är vad jag hittat.
Urläckert tycker jag verkligen men saken är den att jag skulle vilja ha nåt med rött och cerise på.
Tycker att det skulle bli enklare med färger då. Vi har ju mycket röda och vanligt blå färger så det skulle passa bättre.
Men vi får väl se. Det skall vara på så extremt liten bit så tröttnar vi kan vi alltid göra om;)
Det skall kaklas på andra ledden.

Här har vi en FANTASTISKT fin dag idag.
Det bästa av allt är att det är varmt på Smultris!!!

Vi har öppet till 18 idag och förstås har vi en massa fina julklappar för er som är inne på det spåret;)

En riktigt bra dag önskar jag Dig!
Kramar
Eva

Inga kommentarer: