tisdag 27 december 2011

TACK FÖR DET TELEVERKET

&

ELVERKET.......

Vi var hemma kl 22.30 på juldagen efter att ha åkt i åtskilliga timmar från Bollnäs och julfirandet. Som det blåste!!!

Efter en timme hemma blev det becksvart.
Elen gick och kom tillbaka efter 14 (!!) timmar.

TELEFONERNA ÄR INTE IGÅNG ÄNNU!!!!!

Alltså snälla ni, jag är verkligen ingen gnällspik. Är faktiskt rätt foglig av mig.

Men hörrni, 2012 snart, man kan köpa "tomter" på månen, men våra telefoner har nu varit borta i två dygn. Jag vägrar tro att det är så svårt fel att det inte går att laga snabbare. Däremot tror jag att det kostar alldeles för mycket i julledigheten att ta in extra personal som skall fixa det.
Jag kan ha fel.

Tro nu inte att jag inte kan leva utan telefon, visst det finns mobiler, men även dom utan täckning...

Men när man jobbar på nätet hela tiden blir det aningens knöligt.

Och igår när vi hade öppet... fortfarande har vi inte kunnat dra korten för dom som handlade då.

Hallå - stenåldern - welcome;)

Hur som helst - julen har varit underbar.

Jag som inte gillar snö fick det den endaste dagen man behöver - på julafton. Trevligt!

Sen fanns det lite kvar att rulla sig i efter bastubadet - också trevligt!

Nu mina vänner har vi vältrat oss i jul tillräckligt länge. Julsakerna kommer att finnas här till halva priset veckan ut sen är det nog!

Redan i morgon finns pärlhyacinter på plats och nu njuter vi av att dagarna blir ljusare och därmed längre för var dag som går.

LOVELY!!!

Ni är välkomna hit i morgon och på torsdag 10-18.

På lördag är det som vanligt öppet - nyårsafton till trots;)

Tänk om vi skulle lyxa till det och kanske bjuda på bubbel då!

Tror faktiskt det - helt enkelt bestäms här och nu att ni som får sitta bredvid någon som kör gärna får fira in det nya året med ett glas bubbel hos oss.

Bäst att utnyttja alla festligheter som går;))

Kanske kan vi få till någon liten snitsig snitt till bubblet också....

Här ovan har ni Hanna i en riktig festblåsa.
Skall visa fler i morgon.
Allt gott till er!
Nu hoppas vi att internet håller och att telefonerna är tillbaka snart.

Kramar
Eva

Inga kommentarer: