måndag 5 december 2011

På tåget mot Hufvudstaden.....



Vet ni vad jag har i min packning??

Den här fina ljuskronan s
amt snöflingan.

Fick mejl från en tjej som ville köpa dom och bor i Stockholm. Kändes lite tokigt att skicka den stora ljuskronan. Vad händer med kulor och lampor när man slänger det på posten. Även om dom är mycket duktiga med paketen så undrar jag..... Tog det säkra före det osäkra och bär med grejerna till storstan, då vet jag att det
kommer fram ok;)

När jag släpar allt gammalt antikt porslin från Frankrike vågar jag heller aldrig lämna ifrån mig det, inte ens till maken.... ska det gå sönder ska jag göra det själv.

Nu väntar snart ett riktigt trevligt bokplanerande, spännande som bara den! Den växer fram mer och mer. Om en och en halv månad skall jag ha skrivit allt klart och det är dax för tryck, ujuj.

Den här veckan bjuder på mycket trevliga saker.
Uppackning och uppfräschning på Smultris.
På fredag kommer Charlotte Lauterbach plus VJ:s designer.
Mycket, mycket skoj!

Det blir en tävling igen här på bloggen nu i veckan också.

Och för varje dag nu lackar det mot jul.

Mysigt, mysigt!
Det är precis vad jag får snart också.
Mysigt med mysiga Magda;)
Mys på ni också!
Kram
Eva






Inga kommentarer: